2018 m. gegužės 17 d., ketvirtadienis

2018 gegužės 14 d.

2018 m. gegužės 14 d., pirmadienis. Mėnulio fazė - delčia, jaučio ženkle.

Šiandien darbais darže neužsiėmiau, tad apžvelgsiu kaip mano daržas gyvena.

Vis dar laikosi sausra ir kas vakarą reikia laistyti daržą. Braškynas ir daržas jau prašyte prašosi ravėjimo, daržą lieju kas vakarą, tad auga ne tik daržo augalai, bet ir piktžolės. Taip pat perkasant daržą bjauriosios rožytės šaknų išrankiojimas mažai ką bepadėjo, vėl šios vijoklinės piktžolės pridygę, šią vasarą vėl ji mane erzins..

Braškės labai gražiai ir gausiai žydi. Tikiuosi sulaukti gero derliaus :)


Pasodinti svogūnėliai sudygo, jiems jau reikia ravėjimo ir purenimo.


Kol kas sudygo 14 iš 18 šparaginių pupelių daigelių.


Žirniai auga kaip ant mielių, jiems taip pat reikia ravėjimo ir atramų.


Nieko nepasakojau apie moliūgų ir žaliosios cukinijos daigelius. Iš dviejų žaliųjų cukinijų sudygo tik viena, greitu laiku planuoju ją sodinti į daržą. Iš dviejų oranžinio moliūgo sėklų sudygo tik viena. Iš dviejų dryžuoto moliūgo sėklų abi ir sudygo. Nors antroji kiek vėliau nei pirmoji. Daigelis net žemės grumstą pakėlė, kas mane išgąsdino, kad gal katinas iškuitė, bet pakėlus grumstelį pamačiau, kad po juo sveikas ir stiprus daigelis :)

Daugiau nuotraukų iš mano daržo gyvenimo ir ne tik rasite mano Instagram profilyje.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą