2018 m. gegužės 17 d., ketvirtadienis

2018 gegužės 13 d.

2018 m. gegužės 13 d., sekmadienis. Mėnulio fazė - delčia, avino ženkle.

Vakar pamėginau persodinti lobeliją į mažesnįjį iš vazonų, tačiau buvau šviežiai palaisčiusi vandeniu, tad žemė buvo labai trapi, ir nusprendžiau šį darbą atidėti šiandienai. Šiandien visą žemės gabalėlį įsodinau į vazoną. Kitais metais manau reikės iš karto sėti į šį vazoną, nes persodinimas sudėtingas, nors galima gabalėliais, bet man gabalėliais persodinti atrodo sudėtinga, geriau kai visas žemės gabalas su gėlėmis įsodinamas į paruoštą žemę. Aš tikiuosi, kad jos žydės gražiai ir tos, kurias sodinau gabalėliais, taip pat prigis :) Kol kas žaluma atrodo tikrai gražiai.


Daugiau nuotraukų iš mano daržo gyvenimo ir ne tik rasite mano Instagram profilyje.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą